4 Mart 2015 Çarşamba

BERTHA'YA MEKTUPLAR


      Sevgili Bertha bu satırları kalbimin derinliklerinden yazıyorum size. Bu satırlar elinize geçtiğinde ben her zaman olduğu gibi;  ‘’herkese  ışıklar saçan beni ise karanlığa sürükleyen gözlerinizi’’ düşünmekle meşgul olacağım.

     Öylece gidiyorsunuz hiç arkanıza  bakmadan, ardınızdan  cennetten kovulmuş iblis gibi kalıyorum. Sahi cennetinizden kovulmak gibi bir cezayı hak edecek kadar   nasıl büyük  bir günah  işlemiş olabilirim? Suçum  size hiç sormadan sizi kalbime hapsetmem mi  yoksa ? Eğer öyle ise şunu söylemek istiyorum size; etrafımda sizin dışınızdakilerin hiçbir  değerinin  olmadığını öğreten  ve sizi kalbime hapseden o gözlerinizi tekrar görebilmek için her şeyi yaparım. Şimdi bende sizin cennetinizin  iblisi mi oluyorum ?

     Ah sevgili Bertha ! Cennetinizden kovulmak ne büyük bir şansızlık!  Gitme diye bağırmak geliyor içimden. Ama diyemem ki, bağıramam ki … O kadar cesaretim yok korkağın tekiyim. İntihara kalkışacak kadar cesaret bulabiliyorken, size gitme diye cesaret bulamamak  intihar etmekten bile daha saçma bir şey.    

      Bazen arkada bıraktığınıza dönün  ve bir bakın. Sizsizliğin ve sessizliğin bataklığında size uzatılan bu eli fark etmediğiniz için; gittikçe ölüme daha da yaklaşan  aciz insanı göreceksiniz.  Tüm gece sizi düşünürken gözlerimden kalbime düşen gözyaşları nihayet kurudu. Bunu kutlayacağım, kutlama şeklim ise yine sizi düşünerek gözyaşı dökmek olacak.

      Bazen ansızın aklıma geliyorsunuz -bazen dediğime bakmayın siz, gözünüzde daha fazla küçülmemek için öyle diyorum sizi her saniye ve her zerrem İle düşünüyorum-  nefes alamıyorum, zamansız kalbime saplanmış bir bıçak gibi acıtıyor yüreğimi. Kalbimde her ne var ise ağzıma kadar geliyor. Artık olmayışınıza dayanamıyorum, siz olmadan kendimi yaşıyormuş gibi göstermeye takatim kalmadı. Sizi görmediğim zamanları yaşadım saymıyorum.


    Tavan arasında kimsenin öldüğünü görmediği bir ceset gibiyim. Herkes beni yaşıyor biliyor ama yaşamadığımı sadece ben  ve şuan elimde tuttuğum bu kalem biliyor. Sevgili Bertha siz her şeyin en iyisine layıksınız. Sizi en iyi şekilde sevmeye devam edeceğimi hiçbir zaman unutmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder