6 Mart 2015 Cuma

OĞUZ ATAY'A İTHAFEN

Duvardaki belli belirsiz izlere bakıp düşündü. ”Niye vardım diye ?”Sadece kendisinin duyabileceği bir sesle mırıldandı: ”Kendi kendimin canını sıkmak için var olamazdım herhalde?
Ya onun için varsam belki de hiçbir zaman var olmamıştım hep yoktum ! Gerçekten var mıydık ? Bir zamanlar …  Ama şimdi yokuz. Belki bir zamanlar da yoktuk sadece var olduğumuzu sanıyorduk. Sanmak ne garip kelime ! İçinde hem varı hem de yoku barındırıyor.
Peki ya beni ! Beni de böyle barındıracak bir kelime, bir cümle, bir paragraf, bir kitap, bir insan veya bir eşya var mıydı acaba ? Sanmıyorum ben bile kendimde barındırmadım kendimi onlar niye barındırsınlar ki ?İnsanın kendi kendini barındırmaması ne garip bir cümle ! Hem içinde kendin varken hem de içinde kendin yok.
”Sanırım ben” dedi. ”Bende tutunamadım ” Bunu söylerken aklına Oğuz Atay geldi ve şöyle devam etti :  ”Belki bir Oğuz Atay değildik ama bizde tutunamadık !” dedi ve düşünceler deryasında kayboldu.
                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder