4 Mart 2015 Çarşamba

YOKLUĞUNA BAĞIŞIKLIK KAZANAMADIM

Uyuyamıyorum doktor uyuyamıyorum, anlıyor musun uyuyamıyorum ! Saat sabahın dördünü görmedikçe gözlerim uykuyu görmüyor doktor !

Artık verdiğin uyku hapları da işe yaramıyor. Onlara bağışıklık kazandım her şeyin varlığına yada yokluğuna bağışıklık kazanmışken  onun yokluğuna bağışıklık kazanamadım.

Düşüncelerimden çıkmıyor, anlıyor musun çıkmıyor ? O düşüncelerimden çıkmadan ben nasıl uyuyabilirim, onu orada nasıl yalnız bırakabilirim söylesene nasıl ?

Onu çok düşündüğümü söylüyorsun, insan yaşama sebebini düşünmez mi doktor ?
Onu düşünmeyi bıraktığımda düşünecek hiçbir şeyin kalmayacağını anlamıyorsun. Hayatta olduğumu düşünmemi sağlayan sebebimi elimden almak istiyorsun.

Doktor, Oğuz Atay'ın da  dediği gibi '' Beni anlamıyorsun zararı yok daha beni kimler anlamadı''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder